• 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE

Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego   https://akkademus.pl/szkolenia/  (dalej „Sklep Internetowy ”), który jest własnością firmy:

Akkademus Innowacje dla Edukacji Aneta Zwolińska z siedzibą w Warszawie 02-467, ul. Popularna 36 lok.1, NIP: 946 223 68 71, REGON 060106134

e-mail: kontakt@akkademus.pl

telefon: +48 883 585 200

Nr rachunku bankowego:

22 1160 2202 0000 0003 5895 7783

 

  • 2

DEFINICJE I OFERTA ZAWARTA W REGULAMINIE

  1. DZIEŃ ROBOCZY – każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  2. FORMULARZ KONTAKTOWY – Usługa Elektroniczna, formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający przesłanie zapytania do Usługodawcy.
  3. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny na stronie internetowej umożliwiający złożenie Zamówienia.
  4. KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, mająca odpowiednio miejsce zamieszkania lub siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, oraz każdy inny podmiot mogący dokonywać skutecznych czynności prawnych, który korzysta ze Sklepu; Klient może mieć status Konsumenta, Przedsiębiorcy lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
  5. KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny).
  6. PRZEDSIĘBIORCA – Klient, który nie jest Konsumentem oraz nie jest osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  7. PRZEDSIĘBIORCA NA PRAWACH KONSUMENTA – Przedsiębiorca będący osobą fizyczną, który po dniu wejścia w życie art. 1 oraz art. 55 ustawy z dnia 31 lipca 2019 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczenia obciążeń regulacyjnych (od dnia 1 stycznia 2021 r.), zawiera umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (zgodnie z art. 38a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz art. 385[5], art. 556[4], art. 556[5] i art. 576[5] ustawy Kodeks cywilny).
  8. PRODUKT – produkt zakupiony w Sklepie.
  9. USŁUGA SZKOLENIOWA – usługa szkoleniowa, w formie stacjonarnej oraz  on-line zakupionych w Sklepie.
  10. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
  11. USŁUGODAWCA – AKKADEMUS INNOWACJE DLA EDUKACJI (ul. Popularna 36/1, 02-473 Warszawa, NIP 946-223-68-71).
  12. Umowa – umowa zawarta przez Usługodawcę z Klientem, której przedmiotem jest dostarczanie Produktów Edukacyjnych albo  Świadczenie Usług przez Usługodawcę na rzecz Klienta.
  13. KOSZYK – funkcjonalność Sklepu Internetowego umożliwiająca wyświetlenie wybranych przez Klienta Produktów i Usług  do zakupu, a także wprowadzenie i modyfikację danych Zamówienia takich jak: liczba produktów czy Usług ,  adres dostawy, dane do faktury, sposób dostawy, formy płatności.
  14. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli zawarcia Umowy przez Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy z Usługodawcą.
  15. Umowa – umowa zawarta  z wykorzystaniem  środków komunikacji elektronicznej w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej  fizycznej  obecności Stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość  do chwili zawarcia Umowy włącznie; Umowa zawierana jest drogą elektroniczną pomiędzy Usługodawcą  i Klientem , której przedmiotem jest świadczenie przez Usługodawcę na rzecz Klienta określonej Usługi Serwisu oraz dostarczenie Produktów Edukacyjnych. Treść Umowy wyznaczają : (i) warunki podane w trakcie procesu zakupowego/ zgodnie z złożonym zamówieniem  (takie jak wybrane przez Klienta  Usługi, cena za ich udostepnienie, czas, przez który Użytkownik ma możliwość́  korzystania z Usługi , tj. czas dostępu oraz  wybrane Produkty Edukacyjne (ii) treść oświadczeń (w tym zgód) wyrażonych przez Klienta podczas procesu zakupowego  tj. ( postanowienia Regulaminu Serwisu i Obowiązek Informacyjny Przetwarzania Danych Osobowych) oraz – stosownie do przypadku – (iii) postanowienia zawarte w innych dokumentach (np. w warunkach określonej promocji), każdorazowo udostępnianych Klientowi podczas procesu zakupowego w taki sposób, by mógł się on z nimi zapoznać, jak również je utrwalić  oraz odtwarzać, a ponadto – w przypadku korzystania przez Klienta  z vouchera – zasady regulujące korzystanie z niego, o których Klient  zostaje poinformowany.
  • 3

ZAWARCIE UMOWY

1.Klient może złożyć Zamówienie jako niezarejestrowany Klient. W Formularzu Zamówienia konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia.

  1. Zamówienia w Sklepie można składać przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę.

3.Klient składa Zamówienie poprzez dodanie Produktu do koszyka.

4.Po dodaniu Produktów albo Usług do koszyka Klient ma możliwość weryfikacji dodanych do koszyka produktów, w tym ich ewentualnego usunięcia lub dokonania zmiany. Na tym etapie Klient może powrócić do dokonywania dalszych zakupów lub przejść do opłacenia Zamówienia, klikając odpowiednie przyciski.

5.Po dokonaniu wyboru sposobu płatności i poinformowaniu Klienta o łącznej kwocie Zamówienia brutto Klient składa Zamówienie, klikając przycisk opatrzony słowami „Kupuję i płacę” lub innym równoważnym sformułowaniem.

6.Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja regulaminu z którymi Klient powinien uprzednio się zapoznać.

7.Umowa między Klientem a Klientem zostaje zawarta z chwilą skutecznego dokonania płatności przez Klienta.

8.Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Usługodawcy.

Umowa ma charakter jednorazowy, co oznacza, że Klient składając nowe Zamówienie za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym Usługodawcy zmierza do zawarcia nowej Umowy.

9.Klient, przesyłając do Usługodawcy Zamówienie, składa ofertę zawarcia Umowy z Usługodawcą, która wiąże Klienta przez okres 7 (siedem) dni licząc od dnia jej złożenia. Każda płatność zrealizowana przez Klienta stanowi do momentu wysłania przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji, przedpłatę na poczet realizacji Zamówienia.

10.W wyniku złożonego przez Klienta Zamówienia, Usługodawca niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania Zamówienia, przesyła do Klienta specyfikację złożonego Zamówienia na podany przez Klienta adres e-mail. Specyfikacja, o której mowa w zdaniu poprzednim, nie stanowi potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji.

11.W terminie 7 dni licząc od dnia otrzymania Zamówienia Usługodawca prześle na adres email podany przez Klienta: potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji – jeżeli realizacja zamówienia będzie możliwa. Przesłanie przez Usługodawcę potwierdzenia wskazanego w zdaniu poprzednim jest równoznaczne ze złożeniem przez Sprzedawcę oświadczenia o przyjęciu oferty Klienta, o której mowa powyżej.

potwierdzenie anulowania zamówienia – jeżeli realizacja zamówienia nie będzie możliwa.

  1. W przypadku braku zapłaty za Produkt objęty Zamówieniem w terminie 3 dni od dnia

otrzymania przez Klienta specyfikacji złożonego zamówienia, Usługodawca anuluje złożone zamówienie, o czym Klient zostanie poinformowany, poprzez wysłanie wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail.

13.W trakcie składania Zamówienia wymagane jest wyrażenie zgody przez Klienta na dostarczenie linku do spotkania przed upływem terminu odstąpienia od umowy zawartej na odległość w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.

  • 4

CENY I SPOSOBY PŁATNOŚCI

1.Cena za dostarczenie danego Produktu (cena Produktu) albo Usługi (cena Usługi) jest uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego przy danym Produkcie albo Usłudze w złotych polskich i zawiera wszelkie należne cła i podatki.

2.W Sklepie Internetowym akceptowalna jest płatność z góry (przedpłata) w jednym z systemów płatności akceptowanych przez Usługodawcę– realizacja Zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Usługodawcę potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.

  1. Możliwe są następujące sposoby wykonania płatności:
  2. a) płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu przelewy24;
  3. b) Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie przez Usługodawcę faktur w formie elektronicznej, jak również faktur korygujących i duplikatów w formie elektronicznej, na adres e-mail podany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
  4. b) Usługodawca zastrzega sobie prawo do przeprowadzania akcji promocyjnych, wyprzedaży i wprowadzania w nich zmian zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulaminami, jak również do dokonywania zmian ceny produktów czy cen usług. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny produktów czy usług w Zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
  • 5

ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia Usług Elektronicznych zgodnie z Regulaminem.
  2. W celu dokonania zakupu Produktów czy Usług w Sklepie Internetowym Klient korzysta z Formularza Zamówienia. Formularz Zamówienia jest Usługą Elektroniczną świadczoną nieodpłatnie. Usługa ma charakter dobrowolny, jednorazowy i umowa o jej świadczenie jest zawierana z chwilą rozpoczęcia wypełniania Formularza Zamówienia przez Klienta a ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia albo rezygnacji ze złożenia Zamówienia przez Klienta.
  3. Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta łącznie dwóch kolejnych kroków – (1) po wypełnieniu Formularza Zamówienia i (2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Potwierdź” (zamówienie z obowiązkiem zapłaty) – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego).
  4. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności. W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
  5. W celu skontaktowania się ze Sprzedawcą Klient może wysłać wiadomość drogą korespondencji e-mail na adres: kontakt@akkademus.pl lub kontaktować się telefonicznie pod numerem +48 883 585 200 w godzinach pracy biura.
  6. Usługa Szkoleniowa świadczona jest na platformie Google Meet w terminie określonym podczas składania zamówienia. Po dokonaniu płatności Klient otrzyma link do spotkania na adres poczty elektronicznej podany w Zamówieniu.
  7. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sprzedawca: (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; (2) dostęp do poczty elektronicznej; (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 7.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej; (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768; (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi WooCommerce.
  • 6

POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Reklamacje związane ze sprzedażą Produktów albo świadczeniem Usług można składać: pisemnie na adres: Akkademus Innowacje dla Edukacji ul. Popularna 36/1, 02-473 Warszawa, drogą korespondencji e-mail na adres: kontakt@akkademus.pl
  2. W celu przyspieszenia rozpatrywania reklamacji zalecamy wskazanie w zgłoszeniu reklamacyjnym: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, żądania Klienta, danych kontaktowych Klienta składającego reklamację.
  3. Usługodawca rozpatruje reklamację Klienta i informuje o wyniku jej rozpatrzenia niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 (trzydziestu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku, gdy podane w reklamacjach dane lub informacje wymagałyby uzupełnienia, Sprzedawca zwróci się do Klienta, przed rozpatrzeniem reklamacji, o ich uzupełnienie, przy czym Usługodawca zobowiązany jest udzielić odpowiedzi Klientowi na reklamację w terminie maksymalnie 30 dni od jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację Sprzedawca przekazuje Klientowi na papierze lub elektronicznie adres poczty e-mail.
  • 7

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient, będący konsumentem w rozumieniu przepisów  ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, który zawarł umowę̨ na odległość́ lub poza lokalem Usługodawcy, może w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy odstąpić́ od niej bez podawania przyczyny , składając Usługodawcy  oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, .np. poprzez wysyłkę̨ pisma na adres: Akkademus  Innowacje dla Edukacji Aneta Zwolińska  ul. Popularna 36 lok.1  , 02-467  Warszawa albo za pośrednictwem wiadomości przesłanej na adres poczty elektronicznej : kontakt@akkademus.pl . Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć́ na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827). W przypadku odstąpienie od Umowy, Umowę̨ uważa się̨ za niezawartą.
  2. Prawo odstąpienia nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w tym w przypadku, gdy spełnianie świadczenia rozpoczęło się̨ za wyraźną̨ zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od Umowy.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy, koszty odesłania Produktów Edukacyjnych pokrywa Klient.
  • 8

Prawa autorskie

  1. Treści edukacyjne które są przedmiotem Produktów Edukacyjnych i Usług podlegają ochronie prawnej, w szczególności na mocy ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także przepisów o ochronie baz danych.
  2. Utrwalanie, kopiowanie, trwałe zwielokrotnianie lub jakakolwiek inna forma ingerencji przez Użytkownika w Treści edukacyjne które są przedmiotem Produktów Edukacyjnych i Usług, która byłaby sprzeczna z prawem lub postanowieniami Regulaminu, jest zabroniona.
  3. Użytkownikowi nie wolno udostępniać swojego go konta w serwisie innym osobom w celu skorzystania z dostępu do usług edukacyjnych znajdujących się w Serwisie.  W takim przypadku, Usługodawca ma prawo do wypowiedzenia umowy z Klientem ze skutkiem natychmiastowym i żądania odszkodowania
  • 9

Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikłe z Umów między Sklepem a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny właściwy według przepisów prawa polskiego.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji, a także do zmiany cen produktów w Sklepie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
  5. Klient jest zobowiązany do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO)
  7. Regulamin jest dostępny dla Klientów w każdym czasie bezpłatnie na stronie internetowej pod domeną  https://akkademus.pl/szkolenia/ w taki sposób, że możliwe jest jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.